Seg som hemkokt kola

Väcktes av telefonen. Måste verkat jätteförvirrad. Svarade att hon inte alls väckt mig (pinsamt att ngn ska lyckas komma på en med att ligga och sova klickan halv tre på eftermiddan en vanlig torsdag!). Det var depp. Riktigt jobbigt. Hoppas jag kunde kleta av mig lite av allt det där överdrivet positiva och optimistiska jag går och drar runt på. Hon lät lite mer hoppfull när vi la på i alla fall.

Saknar T.

Sen har jag käkat upp tonfisksalladen Combo lämnade i kylskåpet innan hon stack till Karlstad, läst bloggar, bloggat, läst fler bloggar, lyssnat på Tracy och nu sitter jag här och skriver lite till.


Get a life!

Kommentarer
Postat av: Fia

du råkar inte vara i karungi i helgen?

det är ju tur att nån förstår vad jag skriver iallafall haha

Postat av: ema

Nä, tyvärr är jag nog inte det. Du är dock mer än välkommen att stanna till o få dig en kopp the här hos mig i luleå om du vill! Är inte säker på var jag håller hus i helgen, men det är värt ett försök:) Du kan ju slå en pling o checka status iaf!

kram på dig!

2008-01-10 @ 20:55:52
URL: http://emas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback