Buggad och under span - paranoidsomfan!

Är just hemkommen från säsongens första boxningspass. Ruskigt skönt. Jag tog i utav bara helvete och svettades som en liten gris (svettas de mycket..??) och ändå var jag sugen på löpbandet efteråt och tog en halvtimme där. När jag stod där och flåsade som bäst (och svettades som en hel grisfarm) så såg jag en av mina exjobbshandledare komma uppför trappan till gymet. Fast jag fattar inte vad han gör där, de har väl typ spånkade träningskort på gymet ute vid universitetet eller nåt? De kanske kollar att jag sköter mig? Min andra handledare addade mig på facebook förra veckan och kom på mig med att vara där idag på dan... Och han som var på gymet idag skickade ett mail lite senare och då visste han också att jag varit på fejjan - fast han är hemma på pappaledighet och inte ens har mig på facebook!! De har med andra ord även en hemlig sambandscentral. Och så måste de ju ha ett stort arkiv också, där de sparar alla superdupermegahemliga spiondokument om mig och mina exjobbssmitningar! Nu kollar de mig alltså på gymet med. Snart står de väl utanför sovrumsfönstret om nätterna och kollar så jag inte går och lägger mig. Faan, jag ORKAR faktiskt inte hålla på med exjobbet 24 timmar om dygnet! *gråter hysteriskt*

NÄÄÄÄÄH, jag skoja bara! Inte tror jag att de kollar mig heller! Doh!

Nu ska jag smita iväg och ta min efter-träning-prottechock.

 

(Jag ska bara dra ned persiennerna först så att inte mina handledare ser att jag lämnar datorn...)