Kokar

Fy fan. Jag brukar inte vara dålig förlorare, men idag vart jag fan sur! Spelade några partier carcassonne (http://www.brettspielwelt.de) och förlorade så inihelvete. Fan så arg jag blev. Går ju över rätt fort, men just nu vill jag slå in skallen på någon eller göra kaffeved av skrivbordet. Eller nåt. Skulle vara skönt to unleash the rage!

Är hemma i byjin och tankar själen med en massa lugn. Det finns inget som slår Kyrkholmen, mitt paradis på jorden! Men det svider. Grönskan, så intensiv att det svider i ögonen, storspovens rop som får det att svida i själen, all kärlek som gör att det svider i ögonen, hjärtat och halsen. Och så myggen förstås, som lämnar kliande, svidande visitkort i det nysolade sommarskinnet. Men det kan man ta om det är priset för att få vistas i Paradiset!
Sheit, det vart lite väl smörigt det här. För att kompensera kan jag ju kasta lite skit också. Börja med fotbollsmatchen Sverige förlorade mot Spanien idag. Och så en näve bajs på morsans tv som vägrade vakna så att jag missade hela matchen!

Men jag är jävligt nöjd med min dag ändå!