Vuxen med rumpan bak

Har släpat på den där jag-vill-springa-iväg-och-gömma-mig-känslan i flera dagar nu. Sitta bakom en sten och gråta och tycka synd om mig själv och vänta på att någon hittar mig, kramar mig och säger att allt är bra, nu går vi tillbaka och äter en smörgås och dricker the. Fast vem skulle ge sig ut i skogen och leta efter mig nu då? Nä, just det. Och då är det ju rätt meningslöst. Det hål jag grävt ner mig i kommer jag att få ligga kvar i tills jag bestämmer mig för att kravla mig upp på egen hand. Jävla skit, vad det är jobbigt att vara vuxen!

Hur man än vänder sig så har man rumpan bak, eller hur?

Riing!!

Idag var det bättre snurr på verksamheten. Solen har gått upp för länge sen och jag längtar efter kudden. Får se om jag får åka hem i tid.

Hann förbi Älvagård en sväng innan jobbet. L var också där. Lekte lite m lill-L och drog senaste nytt för J2. Skulle vilja hinna förbi där en sväng till innan jag åker till Siss på måndag kväll.

Känns som att virrvarret stannat av lite. Kanske får tid att utvärdera min situation snart. Kunde behövas.


Action på taxi

Vilken kväll.. Bomkörningar och besvärligheter, och så rån på Shell. Lulepolisen på väg in och allt.
Fick skjuts m H från Luleå. Blev en liiten omväg på några tiotals mil, men det var trevligt. Passade på att sova nån timme i bilen.

A fyllde igår och bjöd på tre olika sorters tårta och trevligt sällskap. Magen står fortfarande i alla fyra hörn! På måndag bär det av mot Umeå. Äntligen ska jag få se hur systeryster bor!