Combo

För en gångs skulle är jag o Combon hemma samtidigt. En hel kväll. Vi skulle klara oss m en etta, så sällan som vi ser varandra!
Hon bjuder på kaffe o glass. Bra Combo man har ändå.... =)

På 150 %

Kom hem kl 22.00 efter tio timmars rapportskrivande på skolan. Galet mör. Slut som artist, slut som människa!
Allt är ungefär som vanligt med andra ord.. :)

Ett liv på 150 %..


Efterlängtat besök!!

Jag fick efterlängtat besök igår. En riktig räddare i nöden. Tyvärr var inte besöket så långvarigt (kom snart tillbaka!)
Inget händer. Skola, äta sova, plugga, skola, äta, plugga sova, plugga, sova, äta, skola

That's my life!

Konststycke

Hur fan lyckas man skära sig med en matkniv? Själv har jag ingen aning, men inte desto mindre har jag lyckats med det konststycket. Blödde gjorde det också! Händer inte så mkt spännande i övrigt. Jag o T firar 4-årsdag på lördag. Men tänker inte bjuda ngn på tårta. Dagen firas på tu man hand på hemlig ort;)

Verkar bli överdrivet mkt att göra den här veckan med.. Får verkligen valuta för mina CSN-pengar!