Finally!

Det går framåt. På bara två dagar har jag lyckats handla, tvätta OCH packa upp väskan (och då räknar jag inte med de fem dagar av mental förberedelse det tog att komma igång över huvud taget). Jag är så effektiv att det nästan är skrämmande!
..eeh....

Vaknade skitsent idag med. Jag kan sova 10-11 timmar per natt utan problem. Jag måste vara sjuk eller ha allvarliga genetiska fel. Klockan är strax efter sju på kvällen och det börjar bli dags att fixa lunch. Det blir blodpudding med lingonsylt, Jag hittade en hel kyl med blodpudding för en krona paketet på Kvantum igår. Jag slog till och slängde ner fem paket i korgen utan att blinka. Jag är så Student!!!


Kommentarer
Postat av: Jerk

Nu blev jag sugen på blodpudding också..undrar om det inte är extrapris i min affär??..får kolla imorgon..

Postat av: Anders(kusin)

Hej!! :)
God fortsättning!!
Hoppas allt är bra där uppe. Själv så börjar det hårda livet igen :( Fullboka med jobba fram till påsk som det ser ut nu.

Har bara slappat veckan som var, men i morgon så flyger man upp till Kiruna. Ska bli skönt med lite snö och kyla :) Ska vara där och jobba i 2 veckor.
Vecka 5 och 6 ska jag förmodligen till Kazakstan igen. Vecka 7 ska jag på utbildning i Schweiz. Och troligen kommer jag upp till Luleå vecka 8, i alla fall senast vecka 9 och blir där fram till påsk.

Läste din lilla dagbok här för den 12/1. Vi måste ha samma genetiska fel LOL Fattar inte hur man nästan sover 12 timmar.... helt otroligt!!

Du får ta och bjuda på lite blodpudding med lingon när jag kommer upp. Är så himla gott :D Har börjat käka det igen dom senaste månaderna. Billig mat är det ju också, men jag har ju inte lyckats hitta det för 1kr*avis*

Igår var man ute och partajade lite, inte så ofta man gör det ju. Men hade jäkligt kul!! Började med att vi spelade laserdome, mycket svetigt och idag kan man ju nästan inte gå.(p.g.a träningsverk i låren) sedan åkte vi och köpte pizza som vi käkade på jobbet. Som givetvis sköldes ned med några kalla öl, sedan blev det bastu med ännu flera öl :D Efter det blev det en taxi in till stan, där besöktes några ställen och ännu mera öl inmundigades. Man kom väll hem sådär runt 3 slaget, så idag har man ju varit lite sliten. Har i alla fall lyckats packa och vara hemma hos mamma som bjöd på mat.

Hälsa alla andra!

Du får ha det så bra så ses vi kanske snart.

Kram Anders

2008-01-12 @ 23:38:36
Postat av: ema

jerk: jo, det är en hit! :)

anders: kul att höra av dig! slå en pling när du är i krokarna så får vi ta o ses! har ju flyttat sen du var här sist, så det finns liite mer plats. kram!

2008-01-13 @ 22:29:57
URL: http://emas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback