...håll i er!

Ok folks, håll i er, för den här är lång!


JAG HAR.....

( x ) snott den här listan
( x ) rökt en cigarett
( x ) rökt en cigarr
( x ) varit full
( x ) varit kär
( x ) blivit dumpad
( x ) dumpat någon
(    ) fått sparken
( x ) varit i knytnävsslagsmål
( x ) rymt hemifrån
( x ) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(    ) blivit arresterad
( x ) hånglat med en främling 
( x ) gått på en blind dejt
( x ) ljugit för en kompis
( x ) varit kär i en lärare
( x ) skolkat
( x ) legat med en medarbetare
( x ) sett någon död
( x ) varit kär i en av mina Internet kompisar
(    ) varit i Kanada
(    ) varit i Mexiko
( x ) flugit
(    ) spytt i en bar
( x ) sett en del av mig själv brinna
( x ) ätit sushi.
( x ) åkt snowboard.
( x ) crowd surfat under en konsert
(...) varit i ett våldsamt förhållande.
(...) blivit slagen av någon man älskar
(    ) låtsats att jag varit någon annan
( x ) älskar eller saknar någon just nu
( x ) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
( x ) gjort en snöängel
(    ) haft ett te-party
( x ) byggt ett sandslott
( x ) hoppat i en vattenpöl
( x ) lekt uppklädd
( x ) hoppat i en lövhög
(    ) åkt släde
( x ) fuskat när jag spelat spel
( x ) varit ensam
( x ) somnat i skolan/på jobbet
(    ) använt ett falskt id
( x ) tittat på en solnedgång
(    ) varit med i en jordbävning
( x ) rört en orm
( x ) sovit under stjärnorna
( x ) blivit kittlad
( x ) blivit missförstådd
(    ) tagit hand om ett råddjur eller en get
( x ) vunnit en tävling
(    ) blivit avstängd från skolan
(...) varit i en bilolycka (vetefan om den räknas.. ingen blev ju ens skadad!)
( x ) haft kramp
( x ) känt mig som en utstött
(    ) ätit ett helt glasspaket på en natt
( x ) hatat mitt utseende
( x ) varit vittne till ett brott
( x ) ifrågasatt mitt hjärta
( x ) varit besatt av post-it lappar
( x ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
( x ) varit vilse
( x ) varit på andra sidan landet
( x ) simmat i havet
( x ) känt som om jag håller på att dö
( x ) gråtit mig själv till sömns
( x ) lekt polis och rånare
( x ) sjungit karaoke
( x ) betalat för mat med bara mynt
( x ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
( x ) busringt
( x ) fångat en snöflinga på tungan
( x ) dansat i regn
( x ) skrivit ett brev till tomten
( x ) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
( x ) blåst bubblor
( x ) gjort upp eld på en strand
( ? ) förstört en fest
( x ) åkt rullskridskor
( x ) fått en önskan inslagen
( x ) haft sex med en apa (typ..!)
( x ) burit pärlor
(    ) hoppat från en bro
(    ) ätit hund/kattmat (om inte pölsa räknas)
( x ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
(    ) kysst en spegel
( x ) sjungit i duschen
( x ) burit en svart klänning
( x ) drömt att jag gift mig med någon
( x ) limmat fast min hand i något (pekfingret i tummen med kontaktlim - fan vad hårt det satt!
( x ) fastnat med tungan i metall
(    ) kysst en fisk
(    ) varit en cheerleader
( x ) suttit på ett tak
( x ) skrikit så att jag inte fått luft
( x ) stannat uppe hela natten
( x ) inte duschat på en vecka.
( x ) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
( x ) klättrat i träd
(    ) haft en träkoja (den var mest syrrans...)
( x ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(    ) spelat kyckling
( x ) blivit puttad i vattnet med kläderna på
( x ) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( x ) brutit ett ben (nyckelbenet)
( x ) fångat en fisk och sen ätit den
( x ) fångat en fjäril (den åt jag inte upp)
( x ) skrattat så mycket att jag grät (jämt!)
( x ) gråtit så mycket att jag skrattade
( x ) fuskat på ett prov
(    ) haft en Britney Spears-skiva
( x ) glömt någons namn
( x ) sovit naken (nästan alltid!)
( x ) gjort något olagligt (...heh!)
( x ) kört för fort
( x ) druckit mjölk direkt ur förpackningen
( x ) klätt mig i kvinnokläder (!)
(    ) haft sex med en hamburgare
(    ) smakat på grodyngel
( x ) varit kär i en kille
( x ) varit kär i en tjej
(    ) lekt pyroman
(    ) varit beroende av ficklampsbatteri
( x ) ätit köttbullar med mos
( x ) känt mig elak
(    ) pratat med kungen
(    ) kastat macka med en gås
(    ) varit med i radio (men i tv!)
( x ) varit svensk mästare (ÄR!)
( x ) pratat med en kändis
( x ) bor i lägenhet
(    ) har barn
(    ) har cykel och bil (cykel!)
(    ) less att kryssa i listan

Kommentarer
Postat av: Jerk

svensk mästare?

Postat av: Ola

Känns lite krystat kanske.......

2007-09-30 @ 02:45:33
Postat av: ema

Säger jag med. Jag gillar att överdriva!

2007-09-30 @ 03:02:17
URL: http://emas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback