Ihålig

Idag är jag tom. Ihålig, innehållslös och meningslös.
Därför fuskade jag och drog till m en lista-om-mig-och-ingenting. Förlåt.




...konstigt..


Trots att jag är alldeles tom(?) känns det som att något trycker på och vill ut. Finns det något där inne som jag inte vill kännas vid? Något som skulle behöva komma ut i dagens ljus, dammas av, synas, åtgärdas? Nu saknar jag den där någon igen. Någon som jag kan ge alla tankar till och få en ärlighet tillbaka av.

Eller är jag bara skitnödig?

Kommentarer
Postat av: Irrbloss

Inte bajsnödig! Jag tror att du är med barn...sanna mina ord!!!

2007-07-19 @ 21:42:03
Postat av: ema

I så fall tror du på jungfrufödsel med!

Postat av: Irrbloss

Aj tusan! Fast efter att jag brustit ut i rungande "halleluja" igår så skulle man ju i och för sig tro att jag både är religiös och tror på jungfrufödelse. Men satan heller, så långt ska vi inte behöva gå. Du är bajsnödig, punkt slut!

2007-07-19 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback