Mellanlandning

Hon läser mig så enkelt så det är läskigt ibland, Siss. Inte för att jag är särskilt hemlig av mig (duh!), men hon ser verkligen tankarna! Sen verkar det som att vi är i fas mentalt på något annat konstigt sätt också. Som de där apstammarna som började använda verktyg samtidigt, på olika platser, oberoende av varandra. Såna är vi. Nästan så man börjar tro på Gud. Å andra sidan är vi så fruktansvärt gudomliga i oss själva (särskilt kombinationen) så det behövs inte *flina*. 
  Alltså verkar det som att kommunikation egentligen inte är nödvändigt. Trots detta har vi alltså gjort vårt allra bästa för att försöka snacka hål i huvudet på varandra. Skrattat, pratat, skrattat, pratat. Hade kunnat stanna i Umeå resten av livet kändes det som. I alla fall några veckor till. Men hennes munkcombosar hade kanske haft annat att invända i så fall..

Är hemma i Luleå och mellanlandar. Städar, tvättar och packar om. Vattnar blommorna. Åker mot Fjollträsk imorgon förmiddag. Kommer inte tillbaka förrän andra veckan i januari.

Idag är jag Leia. Men en busigare, lättsammare variant.

image7

Kommentarer
Postat av: Hannu

Vad är mitt eget bästa? Va? Ska du komma med ett sånt påstående bör du ju ha svar också. Eller hur Emma.. Låt mig vara förlorad så slipper jag känna att jag är misslyckad.

Postat av: Jerk

God Jul på dig..och ha det så gott här nere..själv åker jag norrut i eftermiddag för att hångla med tallar i en vecka :)

2007-12-23 @ 12:47:53
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Fia

mäh!!! du skulle ju komma till mäj också!!!
nu blir jag ju lessen.
Skall du upp till karungi nåt? Vi skall nog dit till brorsans födelsedag den 11e

2007-12-30 @ 23:43:09
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: ema

Hannu: du är vansinnigt långt ifrån misslyckad, så var lugn!

Jerk: och Gott Nytt År!

Fia: det fanns helt enkelt inga ekonomiska marginaler när jag var där nere. O nu är det ännu värre. Måste till tandläkarn. Satanihelveteåxå!!! Säger jag. Men förr eller senare. Måste försöka hitta en lastbilstur som går via Vännäs...

2008-01-09 @ 02:33:02
URL: http://emas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback