Hög som ett hus

Har inhalerat flyktiga gaser av mindre hälsosam art hela eftermiddagen och kvällen. Först slutförde jag gårdagens projekt med avlackeringsgojset och när jag kom hem skulle mammas sänggavlar vitlaseras. Har alltså sniffat ångor av lösningsmedel i flera timmar så nu är jag hög som ett hus. Snyggt som fan blev det i alla fall! (Får väl se hur snyggt det är när jag landat...)
  T kör just förbi Sundsvall. Jag tänkte gå ut i skogen och skrika åt alla älgar att hålla sig borta från E4:an i natt. Att kyssa en älg i 110 knyck är ungefär lika roligt som att dyka med huvudet före i en sten från en tiometerstrampolin. För båda parter.
  Ontikroppen, skavihalsen och snorinäsan. Hoppas att åtminstone flunsan löses upp och dör av det jag sniffat på.

Nu börjar jag må illa också. Är det sniffandet eller är det min tur för magsjukan som är på turné i barngruppen?


Kommentarer
Postat av: Jerk

Verkar vara en lång baksmälla?? För du har väl inte redan gått ner dig i drogträsket..sitter och tigger pengar för att få råd att sniffa thinner och sånt?

Postat av: Fia

åhå så då har du besök nu? Spännande!
Vi måste förresten höras av och det snart! har du fast telefon var du nu är?

2007-09-02 @ 09:42:40
URL: http://lunasmammas.webblogg.se
Postat av: ema

Jerk: Baksmällan var lindrig. Klagar inte.. Tiggeriet har jag klarat mig undan so far. Kniper det kan man ju alltid sätta sig på en bensinmack och snusa på tankmunstyckena..
Fia: Jepp. Besök. Och återgäldade besöket m en helgtur till Piteå. Har fast tfn men vet inte vad jag har för nr än... (!) Hör av mig när jag vet. Kram!

2007-09-03 @ 18:31:41
URL: http://emas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback