Brev till DN:s Kundtjänst...

Hej DNs Kundtjänst!

Jag har ett problem. Jag har försökt starta en studentprenumeration sedan början av februari, men det går inte! Först försökte min mamma ge mig en prenumeration i födelsedagspresent. Jag fick ett presentkort och hon hade fått veta att prenumerationen skulle starta så fort jag uppgett mitt mecenatkortsnummer. Jag uppgav det, men hon fick inget inbetalningskort och jag fick ingen tidning. Jag kontaktade Er på kundtjänst, men det verkade inte finnas något ärende registrerat. Då försökte jag beställa en prenumeration själv på www.dn.se ("prenumerera" --> "bli prenumerant" --> "DN för studenter"). Jag gjorde min beställning och prenumerationen skulle börja gälla från den 1:a mars. Jag väntade och väntade, men fick varken något inbetalningskort eller någon tidning.

Jag har flera vänner som blivit halvt om halvt trakasserade av folk från DN som ringer och är ivriga att få kränga en prenumeration, men jag får inte köpa någon fast jag så gärna vill!

Snälla, goa, söta, rara DN, vad krävs för att ni ska skicka mig ett inbetalningskort för ett års studentprenumeration som jag kan få betala, så att jag börjar få hem tidningen i min tomma brevlåda?

Med många och väldigt vänliga hälsningar:

Ema Efternamn
Adressochgatunemmer##
### ## Luleå

(mecenatkortsnummer: #### #### #### ####)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback