Var det där livet, eller..?

Veckorna går så förbannat fort! Och inte kan jag påstå att helgerna går särskilt mycket långsammare.. Jag undviker att tänka på att dessa veckor med jobb och helger med maratonsömn är mitt liv, som rinner förbi.

T kom just hem från gymet. Han har köpt nytt träningskort på Helex. Förbannat så dyrt det var! Men jag ska nog tjacka ett där jag med. De är ett helt gäng från hans jobb som tränar där, och lite sällskap och draghjälp är ju alltid trevligt.

Om 40 minuter går mitt tåg, så jag måste speedpacka och se till att komma iväg.

Kramen på er!

PS. Har ni märkt att jag börjat vara inne på fejan typ varje vecka istället för en gång i halvåret? Känner mig rätt stolt faktiskt! Dessutom har jag tagit reda på vad twitter är. Jag är så jävla MED!!! *garvar

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Snart.. snart. snaaaaart.. lalala.. snart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback