Pluggaträna

Jag gör inte så mycket annat känns det som. Pluggaråtränar. Fast igår kom ett trendbrott. Efter träningen kastade jag mig över gården och hälsade på Ullis. Filmkväll. Fy fan så gött! Blev såld på filmen också. Tvåan kommer snart på bio och vi har redan bokat date. Den ska ses. Tillsammans.

Min älskade sambo har jag knappt sett röken av de senaste dagarna. Han jobbar fler timmar än det finns på dygnet. Nästan. I morse låg han bredvid mig när jag vaknade, men jag har ingen aning om hur eller när han kom dit.. Det lär bli samma sak i natt. De slutmixar en P3 Dokumentär om Hagamannen som ska sändas på söndag. Bråttombråttom.

Kom in i världens flow idag när jag satt o pluggade efter lunchen, så jag ska inte göra något nyttigt mer idag. Chilla lite innan sängdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback