Schemaproblem

Att det ska vara så svårt att förstå sig på ett schema!! Pressade cykeln hårt på vägen till skolan för att hinna till ett räkneövningspass kl 10.15. Körde ett halvhårt benpass på gymet igår så jag hade syra hela vägen och kom fem minuter sent.. Och så var det tomt i klassrummet! Kollade på schemat igen. Vafan!! Någon måste ha varit och möblerat om dagarna i min kalender, för plötsligt stod räknepasset insatt på pass 4, dvs kl 14.45-16.30! Jag satte mig på kåren och började hinka kaffe och läsa i kursboken. När klockan började närma sig tjugo i tre knallade jag bort till lektionssalen igen, men fortfarande inte en kotte! Surfade in på portalens schema för att dubbelkolla salen, men då var passet inte ens med där. Jag tror det var ett extrainsatt pass och jag måste ha skrivit fel sal. Eller så var det inställt. Oavsett vilket så bestämde jag mig för att lägga ner hela skiten och cyklade hem igen. Jag har ett växande berg i diskhon som jag kanske borde ta tag i i stället... Eller så skjuter jag på det och sticker och tränar i stället. Jo, så får det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback