Vilse i pannkakan

Ny skidtur igen igår. Siktade på den gula rundan, drygt 5,5 km. Tänkte jag skulle hinna säga hejdå till T innan han körde upp till Kiruna igen, så efter att ha tagit mig runt den gula rundan slog jag in på ett annat spår i tron om att det skulle ta mig tillbaka till stadion vid Kronan. Men då körde jag förstås vilse... Alltså, spåret försvann ju inte, det var bara att följa, men det ledde inte dit jag trodde. Det blev en extrarunda på flera kilometer innan jag till slut hamnade vid start/mål och fick välja ett nytt spår igen. Den här gången valde jag blått. Och blått var the shit. Men jag hade alltså halkat runt i sammanlagt nästan en mil innan jag slutligen hittade tillbaka till stadion på Kronan. Inte för att jag var ledsen för det. Sträckan kändes inte så farligt lång - en mil på skidor är inte lika långt som en mil i joggingdojerna. Flåset är väl inte som det en gång varit, men det tar sig!


Kommentarer
Postat av: Ulrica

You are the best a girl can get! Love you!

Postat av: ema

..du med!! Är så glad att jag sprang på dig!

2009-03-11 @ 13:27:15
URL: http://emas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback