Topless på badhuset

Halkade in på någon Fröken Sverige-blogg. Läste inlägget och läste kommentarerna och nu är jag så SATANS FÖRBANNAD!

"Bröst är äckliga, jag vill inte se dem!"  Titta inte då!
"Jag skulle tycka det var obehagligt att visa brösten!" Du är inte förbjuden att behålla överdelen på.
"Pervon som stirrar och fjortisar som får stånd" Jamen herregud! Man behöver inte ta av överdelen för att få den effekten! Jämför även: "Tjejer borde inte få ha på sig korta kjolar/vara ute på kvällen för de kan fresta killar att våldta". Jamen FRESTA UPP I RÖVEN!!  Sen var det någon som tyckte det var sexistiskt att ta bort överdelstvånget.. Huh!!? Vad har du läst för feministteorier..? 
 
Men allra mest förbannad är jag över att det finns så jävla många KORKADE BRUDAR!!!!!!!!! *slår sönder skrivbordet och sliter mitt hår i förtvivlan*

Jag säger såhär: Det handlar inte om att man ska Vara lika (alla är vi olika!), men man ska Behandlas lika! GODDAMNIT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback