Vo hände!??

Att höra en pitepalt uttala de orden kommer får mig att kissa på mig av skratt. För alltid! Vi tar den storyn en annan gång.

Anedningen till att jag nu säger "vo hände!??" är klockan.. Den visar 01. 35. Prick. Och jag som sa jag skulle i säng före tolv i natt! T har legat o snarkat på soffan bakom mig sedan kl nio. Jahapp.

Jag har våldsätit clementiner den senaste veckan. När vi var och handlade idag köpte jag minst två kilo. De kommer att vara slut om ett par dagar. Jag skyller på att jag är förkyld fortfarande och behöver Jättemycket C-vitamin!

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag ska bara äta några clementiner först...

Kommentarer
Postat av: Fia

jodu ibland försvinner tiden bara. och hoppsan så var det missinassen.

det var så kul att träffa did så nu saknar jag dig istället. mycke vill ha mer heter det ju!

Puss o kram hoppas du e frisk nu

Postat av: ema

Det var så otroligt kul att få träffa dig med!!! Jag tycker absolut Vännäs och Luleå kunde få ligga lite närmare varandra..

2009-01-14 @ 12:48:42
URL: http://emas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback