Vems saker åker?

Fortsätter slå dank o vänta på bättre tider. Friska tider. Fan åxå, jag är inte gjord för det här!! Inte har det löst sig med kurssökandet heller. Måste nog dra iväg till skolan o ta någon i hampan om det ska bli något av det hela! Att man ska måsta hålla alla i handen (inklusive sig själv... haha!)!

Jag har planer på att göra en garderobsrensning. Mest för att få plats att gömma undan mer av det som ligger framme och skräpar. Borde ta hit en container och bara ösa ut allt jag får tag på genom fönstret! Så skönt att inte äga något alls! Fast inte helt praktiskt. Får fundera en runda till.
  Kanske om jag bara öser ut T:s prylar! Han har ändå så mycket saker så han märker säkert inte om hälften skulle försvinna! Hehe! Men då skulle jag säkert inte vara helt populär här hemma sen. Får fly till en avlägsen semesterort några månader.. Kanske inte heller en perfekt idé. Ska se till att jobba lite mer på den, för något måste UT!

Ska snart och handla. Mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback