Grattis till mig!

Bara ett år kvar mellan mig och trettio.. Herrejävlar!!!

Haft påhälsning och besök hela helgen, bland annat Ma och siss. Sällan hör dessa 59,5 kvm så många livliga diskussioner! Allt från världsekonomi till prostitution och svenska skolplanen.. När jag kom hem efter att ha skjutsat den sista till bussen möttes jag av en gravlik tystnad.. Svår omställning. T åkte mot Kiruna  vid sex och jag vet inte när han kommer hem nästa gång. Filmteamet där uppe har en helt fantastisk planering. Välorganiserade utav bara fan! Not.

I morse vaknade jag av ett grattis-sms från ett oväntat håll. En trevlig överraskning. Mindre trevlig var insikten att jag försovit mig. Men nästa sms ordnade det: Föreläsningen jag försovit mig till var inställd! 
  Ett till sms: grattis från brorsan! Han har just kommit hem från USA. Han hade bokat returbiljetten (av den icke ombokningsbara sorten..) en månad för sent, så han hade lite strul och en vecka extra over sea innan han tog sig hem igen. Men som jag förstått det hade han inte förspillt någon tid utan i stället raggat rätt på en trevlig Amerikanska..

Nu ringer telefonen...
  Och jag får fler trevliga överraskningar. B säger grattis och vill bjuda på kaffe på Stuk. Fan, jag hade inte fattat att jag har så många trevliga människor omkring mig - som bryr sig om mig!! Jag som hade tänkt smyga med att jag fyller år och inte berätta det för någon som inte redan vet! Men ryktet har tydligen spridit sig.
  Typiskt bra början på en dag.

Kommentarer
Postat av: Fia

ville ringa o gratta men inget svar så Grattis!

Postat av: Jerk

Grattis då :)

2009-02-16 @ 22:19:02
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback