Kapitulerade till sist..

Inlämningen skulle varit inne kl 12, men tjugo i fick jag erkänna mig själv besegrad. Det blev lite för mkt missräkningar idag för att det skulle gå ihop. Fast jag har mest mig själv att skylla; borde förstås ha börjat tidigare! 
Jag har däremot hunnit med en massa annat som till exempel att försova mig, sitta barnvakt, käka god mat, handla lite, springa på U&P på affären, käka några kanelsnäckor, läsa bloggar och natta T. Jag är lite knäckt för att jag inte fixade inlämningen. Men vafan, det är inte hela världen. Ingen idé att tjura ihop. Är ändå nöjd med resten av dagen.

På torsdag åker jag, M och lilla V upp till T och Lapphelvetet. Snön börjar tydligen smälta bort där med, så mina planer på att rasta skidorna får jag nog skrota. Å andra sidan finns det tydligen en hall m badmintonnät.. Jag o T har inte spelat på hur länge som helst, så det ska bli jävligt kul!

Nu ska jag natta mig själv också.
Natti ema!


...zzZZzzz...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback