En snabbis

Har just nattat T där uppe i de finska fjällen (lr är det ngn sorts urskog m dvärgbjörkar..?? Nä, jag tippar på fjäll.) Tänker på Siss o känner att jag inte kan lämna datorn utan att ha gjort en kvick uppdatering:

Idag har jag promenerat precis hur långt som helst o lagat jordens jävla godaste fiskgryta! Erkänner att det inte var mitt eget recept, men jag kunde inte låta bli att lägga lite egen fjong på det förstås.. Rivet limeskal o sånt. Fiint!
Det jag är mest stolt över är att jag organiserat upp mina studier lite. Efter morgondagens föreläsning tänkte jag börja läsa kursboken.. Börjar vara på tiden!

Eftersom jag inte kan tänka mig att ngn har lust att läsa recept i min blogg så skiter jag i receptet till ngn ropar efter det.

Kram o gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback