Utmanad..

Jag upptäckte just att Fia utmanade mig för ungefär en månad sen.. haha! Jag har verkligen inte suttit mkt framför datorn den här hösten inser jag. Men nu får jag väl ta mitt Bloggansvar..

5 saker i min frys:
 
- snus
- grönsaker
- bär
- bröd
 -lunchlådor

5 saker i min väska: 
- leukosilk (för att tejpa tårna när jag springer)
- tandborste, tandtråd och tandkräm
- öronproppar
- en påse med tre gröna äpplen
- tuggummi

5 saker i min garderob:

- kläder
- sängkläder
- symaskin
- skor
- handväskor

5 saker i min bil: 
(alltså, jag har ju ingen bil! Får bli T:s då)
- isskrapa
- arbetshandskar
- startkablar
- cd-skivor
- skräp

5 personer som jag utmanar:
(Feel free)

Kommentarer
Postat av: Jerk

Va fan, har du vaknat till liv igen?

Grattis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback