Bakvänt!

Jerk såg att jag hittat adressen till min blogg igen haha! Jao, jag bryter alla traditioner och invanda mönster och börjar så smått vakna till liv igen - mitt i november! Det är ju nu jag borde ligga i dödsryckningar inför vinterhalvårets mörkaste månader för att i mitten på december slutgiltigt sega ihop! Men jag har hittat mitt duracelljag och bara fortsätter och fortsätter och fortsätter och... Okej, jag erkänner. Jag har faktiskt varit rätt trött den här veckan, men inte för att det är november utan för att jag inte lyckats komma i säng i tid. Det började illa redan i måndags när jag inte lyckades få tag på ngn bil att åka till gymet med utan fick knalla till Gällivare och tillbaka. Den ToR-rutten gör närmare 1,2 mil! Och det tar en stund ifall man inte kan springa. För det gör jag inte just nu. Högerljumsken har jävlats med mig och jag är rädd att jag har dragit på mig en permanent könssjukdom som gör att jag får amputera hela benet i slutänden. Eller vafan, de kanske kapar en vid midjan, så får man glida runt på en skateboard (snowboard lr spark på vintrarna) och tigga bröd i gathörnen.
Jag tror bestämt jag tappade tråden. Eller hittade en ny. Hur som helst, det jag skulle komma fram till var att min vecka började dåligt m avseende på sömn och att jag inte springer för närvarande.. Jag tar en ledigdag på söndag så jag orkar med resten.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Så du går alltså helt frivilligt 1,2 mil för att träna!? Shit, jag som knappt orkar gå till Willys och handla, och det är ungefär 200 meter dit. :-P

Nej, så illa är det inte, men jag skulle aldrig gå 1,2 mil för att träna, det är en sak som är säker. :)



Håller en tumme på att du slipper amputera. :)

Postat av: Fia

har smsat dig men inget svar. Skall ni fira jul i karungi i år?

2008-12-15 @ 23:00:15
URL: http://lunasmammas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback