Inaktivitet

Jag behöver en kniv. Och någon som håller knivfan mot min hals. För annars kommer jag fortsätta sitta här och göra ingenting resten av mitt liv.

Skulle ha gjort en muntlig slutredovisning igår ihop m resten av min grupp. Vi träffades i förrgår, gjorde PP-presentation, delade upp arbetet mellan oss. Så gick alla hem för att läsa på, skriva manus och klocka sina inlägg så att vi inte skulle överskrida våra givna minutrar i rampljuset. Vi träffades igen igår några timmar innan redovisningen för att sätta ihop allt, klocka igen och se om något behövde filas till.
  Så var allt klart. Vi gick bort till hörsalen och där... fanns inte en själ!!

Vafaaan!!

Vi får veta att redovisningarna för byggandegrupperna är inställda eftersom vi ju redan gjort några redovisningar och faktiskt är godkända på alla moment i kursen. Fan vilket antiklimax. Men så bra att de säger till i god tid innan så man hinner planera sin tid! Fuckers!!!

Cyklade hem och käkade chilinötter och pratade telefon m Combo och T i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback