Förtränger

Det är något jag är bra på. Att förtränga saker. Idag har jag förträngt skolan helt. Drog ut så länge på att ta mig hemifrån att det till slut inte var värt att gå alls längre. Samvetet svider lite måste jag erkänna, men vad gör man? Har även förträngt att jag MÅSTE tvätta och glömt boka tvättid.. Och förträngt hur ekande tomt det är i kyl, frys och skafferi och att jag borde handla. Argumenterade med att så länge jag har snus klarar jag mig. Och det har jag ju. En hel stock som ligger och knäpper för sig själv i frysen. Men det är långsamt här hemma. Får väl kanske ta mig till affären ändå. Och vill jag inte börja gå naken i vinterkylan (alternativt förlora alla mina vänner..) så Måste jag faktiskt tvätta. 

  Men det blir bättre! Jag ska på basketmatch ikväll. C hade fått tag på tre biljetter och undrade ifall jag ville hänga på. Jatack, gratis är gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback