En allvarlig lek

Fan vad kul det var att gå på basketmatch. Vilket jävla jippo haha! När jag kom dit var jag tvungen att fråga vilka som var Plannja så jag skulle veta vilka jag hejade på. Sen fick jag fråga vilka de andra var också.. Insåg att jag inte har en aning om hur basket spelas. Fattade inte ettt skit av domarnas upprörda viftande och visselpipande. Inte desto mindre satt jag och klappade händerna, ropade och hejade. På slutet blev spänningen olidlig. Plannja kom igen efter en första halvlek som kändes svag. Slarvig och halvhjärtad. 
  Poängställningen var jämn, publiken var med, tiden började bli knapp. Hjärtat började slå fortare, handflatorna blev fuktiga, luften ångade av adrenalin och jag formligen studsade på min stol. Så gick de och foulade när det bara var några sekunder kvar. Suckers!!! 08 Sthlm satte förstås sina straffar och där var det kört.

Men jag hade jävligt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback