Nattsudd

Faan åxå. Helgerna förstör min dygnsrytm. Skulle behöva en nanny. En orubbligt principfast Mary Poppins som pekar mot sängen med ett benigt finger och en strängrynka mellan ögonbrynen. Och som lika obönhörligt sliter mig ur sängen nästa dag, redan innan den första morgonrodnaden syns ovanför horisonten i öster.

Börjar 8.15 imorrn. Måste komma ihåg att be A om att få åka m henne till skolan för mitt knä börjar vara rätt kasst nu. Tur jag fick tid på ortopeden i sunderbyn redan imorrn. Och hoppas de kan fixa det. Fort! För jag har inte råd att ha ett taskigt knä. Vill Och Kan Inte Åka Buss!!!

I väntan på att jag ska lyckas gå o lägga mig så lyssnar jag på Tracy och hänger m T på msn..

Kommentarer
Postat av: Petter

Konstnärer är ju vackra? På alla sätt och vis?

Postat av: Petter

kanske inte alla. Men några. De flesta? Du kanske har haft otur. Oturligt nog.

2008-02-06 @ 02:35:56
URL: http://petteresbjornsson.blogg.se
Postat av: Fia

vad är det med knät? Är det det opererade? Får du probs ofta? När det är kallt? Hoppas det löser sig!!

2008-02-09 @ 21:31:57
URL: http://lunasmammas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback