Vuxenpoäng

Blev tvungen att kolla hur vuxen jag egentligen är. .
http://www.vuxenpoang.com/


Resultat
Vuxenpoäng: 13.7

Min ålder borde enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse vara 25,1 år. Enligt vakten på stället jag var på förra lördan var det tveksamt ifall jag ens var 18. Fick legga in. (!) (KAN ha berott på synfel också. Man vet ju aldrig vad det är för närsynta gorillor de ställer vid dörren på såna ställen...)
  Enligt mig så måste jag vara GANSKA vuxen ändå eftersom jag numera tycker det är kul att få vifta m legget när jag köper snus eller ska på krogen - fast jag är 27.

Sov gott, nu ska jag lägga mig o sova.

Imorgon kommer mensvärken vara borta.

Kommentarer
Postat av: Irrbloss

Jäklar, jag blev 41.3 år...och är bara 28! Antingen är jag väldigt mogen eller väldigt tragisk...

2007-07-23 @ 15:44:27
Postat av: Fia

oj enligt en sån där borde jag vara kring 50...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback