Tre! (?) - (köper mig loss igen)

3 bra egenskaper (fast jag har faktiskt fyra, kolla själv!)
- snällåklok
- kan lite om mycket
- ruskigt bra humor! (enligt mig..)
- perfektionist!

3 dåliga egenskaper (fyra här med. Hade det varit bättre att bara skriva tre?)
- blyg
- svårt att säga ifrån
- dålig på att hålla kontakten
- ...perfektionist...

3 kära ägodelar (jag kompenserar för att jag skrev så många på förra och skriver bara två här)
- sängen och köksbordet
- joggingskorna
  (datorn jag kommer att köpa - så blev det tre, nästan fyra i alla fall!!)

3 oemotståndliga
- jag!
- spotta från höga höjder
- macka med honung och mesost..

3 speciella händelser
- ema föddes
- (hemligt!)
- upptäckten av det Stora i det lilla

3 drömresmål
- ut  (Sveriges alla hörn m cykel och lastbil!)
- iväg  (Island)
- bort  (Kanada...?)

3 favoritartister
- Jaha,
- då var vi där...
- Igen!!

3 måsten i vinter
- mys och gos!!
- värmeljus
- långkallingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback