Surfitta

Hej och förlåt för att jag varit en sån surfitta de senaste dagarna. Var tvungen att få spy lite galla. Nu är jag hemma hos morsan i Karungi igen och har fått käfta lite m henne och Siss så jag är inte lika tjurig. Måste fortfarande ha öråd m L när jag kommer tillbaka, men det känns bättre att ha det när man inte är sur och irriterad längre utan kan säga det som behöver sägas. Varken mer eller mindre.

Fick känningar i helgen. Kom på det först nu, och jag tror jag vet varför. Situationen liknade den i Sthlm lite grand. Och därför kom reaktionen. Inte särskilt stark, men jag vet ju vad jag ska titta efter nu. Kanske finns ngt mer också, men jag måste fundera lite mer på det. Skynda långsamt. Hur man nu gör det.
  Lite grand kan nog bero på anspänningen inför stundande resa. Försöker inte fundera så mycket. Det som sker det sker och... Ja, vad mer finns att säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback