Sömnlöshet

Är det höjden av fräckhet eller, att lägga sig i värdparets dubbelsäng och somna? Det gjorde jag i alla fall. Somnade där mellan A och T och vaknade först långt senare och kom på att jag kanske borde lämna dem ifred, ge dem lite privacy, och gå upp till min egen säng. Vinglade uppför trappan, lite orolig för att jag inte skulle kunna hålla mig vaken ända fram. Föll framstupa ned i sängen och då.. Bilden som sprängde sig in i mitt huvud höll mig vaken till småtimmarna.
  Förstår mig inte riktigt på mig själv.

Väntade länge på att det skulle sluta regna. Men regnet var ihärdigt, envisare än jag, och jag fick sätta mig på cykeln och trampa genom stan, hemåt genom regnet. Flyttkartongerna jag släpade med mig hit på bussen ligger fortfarande platta och opackade. Energinivån ligger på minus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback