Pinsamt!

Trodde aldrig jag skulle göra nåt sånt här! När jag själv läser bloggar bläddrar jag bara förbi allt sånt. Fast det skiter jag i.  =)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
heller.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Luft, luft och ingenting!

3. Vad var det senaste du såg på tv?
The Green Mile

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
20.15? (oj, redan 20.51! när blev den det?)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu:
Mammas vattenkokare och fläktsystemet.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick mellan bilen och ytterdörren för ett par timmar sen.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
En annan blogg.. (och snodde den här heh!)

8-9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Nej, jag tror inte jag sov. Var mer medvetslös.

10. När skrattade du senast?
Idag när en att av barnen på jobbet drog världens rövarhistoria och kallade leksakssoldaterna för bonnlurkar.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavla på naken kvinna, tavla på blommor. Hyllor och krokar.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Tre tioåringar utan hjälm på en röd EU-moppe i ca 50 km/h...

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ptjaa...

14. Vilken var den senaste film du såg?
The Green Mile, duh!!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Massa saker! Till ma, pa, siss mfl.
Till mig själv: dator och semester hela sommaren så jag kan åka runt och hälsa på alla jag saknar. Och betala bort studieskulderna! Är inte vidare prylgalen..

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag känner mig för det mesta otillräcklig.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Mer ansvarskänsla och medmänsklighet!

18. Tycker du om att dansa?
Jo

19. George Bush?
Nackskott!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Vet inte, men säkert nåt fint.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jepp.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Tjena och välkommen!

Kommentarer
Postat av: B

Mera sånt, de ä bara kul!
Nackskottet kanske va lite för...han är
trots allt människa han oxå.

2007-07-09 @ 22:59:05
Postat av: Fia

KANSKE kommer upp.
Jag gillar såna där "undersökningar" tycker dem är skitkul och slipper läsa om vad folk åt till frukost haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback