Nackskott!


JV var osäker på hur fortsättniningen skulle bli m lördagens date och sa att han inte orkar spela några spel. Vill du inte ha något spel så följ inte reglerna! tyckte jag. Så han talade utan vidare omsvep om för henne att han gärna träffade henne igen. Hon samtyckte.
JV har halva inne! 

Väl i säng igår låg jag och jagade upp mig och lyckades till slut arbeta upp en rejäl ilska. Blev skitarg. Fly förbannad! Vafan tänker man med? Och hur fan tänker jag!!? Tänker inte göra något åt det utan använda energin som bränsle för att ta mig vidare uppåt.

Verkar som att det där m massa konstiga uppgifter om en själv och ingenting var poppis. Får försöka komma över det inre motståndet och bjuda på lite sånt ibland. Inte för att jag brukar berätta vad jag ätit till frukost annars heller (finsk naturell yoghurt m banan, russin och rågfras!), men för din skull,
Fia, ska jag göra ett allvarligt försök!

För att replikera kommentaren angående det nackskott jag utdömde åt Mr Bush, så kom det direkt från hjärtat utan att passera g(r)å. Kan inte hjälpa att jag tycker fruktansvärt illa om allt som det namnet står för eller får mig att associera till. Sen må han vara hur mycket människa som helst. Tycker själv att det var rätt vänligt. Går fort och smidigt, ingen utdragen smärta. Jag vidhåller: Nackskott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback