Klump i magen

Natten blev lång och ganska ångestladdad. Mycket jänkande fram och tillbaka, men nu tror jag att jag än en gång fattat ett beslut. Och jag har magkänslan med mig. Hur det blir i slutändan är det ju inte bara jag som styr över, men sköter jag min del så har jag gjort så mycket jag kan i alla fall.

Var ut i Torneå i lördags. Vilken tragisk historia. Objektivt mätt var det en rätt lyckad utekväll, men som jag ser världen just nu var det en tragisk historia. Jag fick en påminnelse om varför jag inte hänger på krogen i tid och otid längre. Slagsmål, fylla och korkade människor. Det var kanske min promillehalt som var för låg?

Jag överlever sommaren med tror jag, även om det är med en klump i magen.


Kommentarer
Postat av: Fia

har drömt samma igen. Med namn denna gången...
Du är mkt välkommen jag jobbar också hela uli men i augusti blir det lite mindre
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback