För perfekt?

Fick ett sms:

" ... mitt liv känns för tillfället lite för perfekt. Känner du nångång så att du väntar på att allt bra ska skita sig? Det kan ju inte vara sunt."

Jo, jag vet. I've been there. Men det sket sig. Med det menar jag inte att det nödvändigtvis måste göra det. Skita sig alltså. Jag tror fortfarande på lyckan, kärleken och livet. Barnsligt? Kanske inte har tillräckligt med livserfarenhet (eller vuxenpoäng!). Inte blivit tillräckligt bränd. Eller så är jag helt enkelt lite dum! Men hellre dum och lycklig.

Om det är sunt? Inte vet jag. Det är väl bara en normal tanke hos någon som känner att han har något att förlora?

Kommentarer
Postat av: B

Du ä int dum!

2007-07-27 @ 00:54:55
Postat av: Vuxenpoäng

Lyckan- kärlek o livet hör ihop och det e inte alls barnslig eller dum. Tro på det, låt ingen ta ifrån Dig detta. Håller dummarna för dig. LOL

2007-07-27 @ 10:07:38
Postat av: Eva

Hej hej!
Lånade en "lista" av dig...de är bra utfyllnad när man annars har skrivartorka :o) Läste dina inlägg om Gybbfan..stackars dig! Fast jag kunde inte låta bli att skratta när jag läste, du skriver väldigt bra och humoristiskt! Ha de bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback