En tjänst

Började berätta om vad jag gjort idag, men det var så jävla tråkigt att skriva om att jag inte orkade slutföra. Och är det så tråkigt att skriva det så måste det vara ännu värre att läsa om det! Alltså har jag gjort oss alla en tjänst genom att ta bort det. Varsågod!

Alkisen som räddade mig från Gubbfan cyklade just förbi. Han vinglade fram på ett väldigt vanskligt vis med ett fiskespö i ena handen och en vit plastpåse hängande på styret. Den vita påsen innehöll mest troligt lådan med fiskedragen. Och möjligtvis något alkoholhaltigt. 
  Tänkte på hur glad han var för att han får bo i Karungi, där man kan höra fåglarna..

Imorgon åker jag mot Luleå för att påbörja flytten. Önska mig lycka till! Kom gärna och hjälp till. Jag äger ett piano...


("Jaha, och hur kul var det här att läsa då?"
"Skiter väl jag i! Var roligare att skriva iaf!")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback