En till - för din skull Fia!

Det här var nog en av de värsta jag kunde hitta. Nu JÄÄVLAR ska här kommas över listmotstånd!!

1. Vem är du? Universums nav 
2. Attityd: Nyfiken
3. Ålder: 27
4. E-post: --
5. Stjärntecken: Vattuman
6. Jag kommer från: Ååå du vackra tåååårnedaaaal du laaand höögt upp i noooooord!
7. Jag bor: Lule
8. Mentalitet: Döm inte!
9. Civilstatus: Sambo med min barndomsvän. (Tragiskt, I know...)

10. Hemsida: Nej.
11. Mac eller PC? PC!
12. 1024*768 eller 800*600? ?? Beror väl lite på?
13. Internet Explorer eller Netscape? Explorer.
14. Din bästa egenskap: Snäll
15. Din sämsta egenskap: Snäll
16. Husdjur: Dammråttor
17. Familj: Mamma, Pappa, Siss, Brorsan 1, Brorsan 2, Mormor i himlen, J2, L, och resten.
18. Kroppsdel du har mest nytta av: Händer och ögon.
19. Kroppsdel du tycker bäst om:  Händer och ögon.
20. Jag sover: Bra. En av mina bästa egenskaper förresten! Borde läggas in på mitt CV. "Sover ruskigt bra!"

21. Djur jag är lik:  Amöba?
22. Tror du på något? Spöken och kärleken.
23. Frisyr: Långt och oborstat...
24. Hårfärg: Solblekt ljusbrun
25. Ögonfärg: Blå
26. Längd: Hundrasextisex. Komma fem!!
27. Vikt: 65
28. Skostorlek: 38
29. Gillar: En hel massa saker. Särskilt pepparrot.
30. Ogillar: Bush? *flina* Och när det inte blir som jag vill.

31. Favoritmat: Emamat (kokt potatis och kokta grönsaker ihopmosat med keso och örtsalt!) och plättar med sirap.
32. Favoritglass:  Mjukglass och mjuk glass.
33. Favoritdessert: Vet inte. Fruktsallad tror jag. Eller kladdkaka.
34. Favoritpizza: Vilken som helst, bara det är med banan på.
35. Favoritdryck: Vatten och kaffe.
36. Gillar du godis? Ja!
37. Isåfall vilken sort? Tuggiga
38. Min favoritdrink: Öl!
39. Min favoritfilm: Vet inte
40. Min favoritdag: Fredag eftermiddag

41. Min favoritklädesplagg: Svart mjuuk kofta
42. Min favoritbok: Vet inte
43. Min favoritmusik:  Vet inte
44. Min favoritlukt: Kill-gottalukt när det är sådär så att man får sniffa efter det för att känna det. Och skog.
45. Min favoritblomma: Orkidé och såna som int dör.
46. Öl eller vin? Öl!
47. Liknar du en kändis? Liknar ngn kändis mig?
48. Senast köpta skiva:  Minns inte.
49. Senast film på bio: Minns inte det heller.
50. Bästa låten i världen:  Vet inte.

51. Senast lästa bok: Det var en av Paulo Coelho om jag inte minns fel.
52. Favoritförfattare: Är kanske just han. Finns så många bra!
53. Skriver du dagbok? När det behövs, så.
54. Bästa årstiden:  Vår. Innan mygg o djävulskap kommit
55. Älsklingsfärg: Grönt.
56. Skulle aldrig ta på dig:  Fjollkläder.
57. Vad ville du bli när du var liten? Civilingenjör (hade ingen aning om vad det var, fast tyckte det lät bra.)
58. Blev du det? Tre år kvar...
59. Brinner för: Kärleken?
60. Sportbil eller familjebil? Cykel

61. Katt eller hund? Inget. Katt tror jag.
62. Har du nån nojja? Para-nojja *flin*
63. Fobier? Getingar och monsterbromsar!!
64. Deppig eller glad? Både och.
65. Politiskt insatt? Om inte insatt så iaf intresserad. Gills det?
66. Värdesätter du ärlighet? Mer än det mesta just nu.
67. Brukar du dra "vita lögner"? Jo. Det har väl hänt.
68. Är det ok med vita lögner? Ibland. Fast ofta är det bättre att inte säga ngt alls!
69. Känner du en mytoman? Två!
70. Har du pojkvän/flickvän? Nä. (Känns fortfarande konstigt att säga det!)

71. Är du kär?: Jo, det tror jag. Sånt går inte över så lätt.
72. Hur tidigt stiger du upp? Så sent som möjligt
73. Är det bra eller dåligt? Bra!
74. Vem/vilka vet mest om dig? Siss, T, J2, L och A
75. Gillar du att slåss eller? Kan jag väl inte påstå. Men gillar att busbrottas! (Om jag får vinna på ett trovärdigt sätt)
76. Vad har du på dig just nu? Blåjeans m svart bälte, gult linne, svarta favvokoftan, grå huvtröja, trosor, bh, strumpor, silverhalsband, örhängen och tre hårsnoddar.
77. Vad ska du göra ikväll? Slacka lite på soffan, läsa färdigt senaste Illustrerad Vetenskap, sova!
78. När var du senast riktigt full? Och det ska man komma ihåg? Inflyttningsfesten i slutet av mars?
79. Är du seriös? Ibland
80. Hur många handväskor äger du? Vet inte. Några stycken.

81. Hur många bilar har du/ din familj: Om mammas och pappas räknas så har jag två.. 
82. Hur många biologiska syskon har du? 2 st. En helsyster och två halvbröder!
83. Isåfall, vad heter de? Siss, Brorsan 1 och Brorsan 2
84. Hur många timmar sover du per natt? Väldigt varierande. Skulle behöva 8-9 för att vara på topp. Är alltså inte på topp särskilt ofta...
85. Vem är snyggast i världen? Jag?
86. Vad är du allergisk mot? Tjat och gnäll.
87. Ska du duscha idag? Redan gjort.
88. Vad är det för veckodag? Tisdag?
89. Vad är det för datum idag? 07-07-10
90. Vad gör du nästa år? Samma som de flesta år hittills. Pluggar..

91. Är du likgiltig? Aldrig
92. Hårdrock eller synth? Hårdrock
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? På landet
94. Har du utländska föräldrar? Nej, men är minst 12,5% finne!
95. Gillar du att laga mat? Ibland, men inte åt mig själv.
96. Märkeskläder eller secondhand? Vilket som.
97. Hur många par skor har du? Vet inte.
98. Är du sexuellt frustrerad? JAA!!!
99. Vem är snällast just nu? Jag.
100. Var har du ont? Ingenstans.

DÄR FICK NI SÅ NI TEG!!!!!

Kommentarer
Postat av: B

Jag teg ej!
Vet inte o minns inte kan tyvärr inte godkännas i
denna så viktiga undersökning.

2007-07-10 @ 23:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback