Börjar bli en vana

Hur dags brukar du gå upp på morgonen?
Någon gång efter att jag vaknat.
Ekorrhjulet har mig, så schemat styr tiden.

Vad jobbar du som?
Just nu: Jag kallas "Fröken" och hittar snorpapper i fickorna och sand i öronen. Gissa tre gånger!

På vilket sätt betalar du dina räkningar? Ex.: Giro (med brev), kontant, internet o.s.v.
Internet.

Av vilket märke (tillverkare) är din dator?
Min och min... Det står "Network" på den här (???)

Om du dricker kaffe - ska det vara svart eller vill du ha i mjölk/socker?
Med mjölk utan socker

Vilket är ditt favoritplagg som du oftast tar på dig?
Jeans, favvokoftan

Källsorterar du sopor?
Ja

Finns det någon speciell sång som berör dig extra mycket? Vilken och varför?
Då var det det här med låttitlar! Jag är låttitelsanalfabet!!! Men mycket berör.

Finns det någon färg som ger dig rysningar och som du undviker?
Hm.. Det skulle vara en smutsig orange nyans. Fast rysningar vet jag ju inte. Det beror på vad som står intill.

Har du en dvd-spelare? (Dvd i datorn räknas inte)
Nej

Har du planer på någon utlandssemester i år?
Njaää.. Det beror på hur mitt Stockholmsbesök går.

När var du senast sjukskriven?
Förra sommaren när jag fick mitt nya korsband.

Vilken sorts mjölk köper du?
Köper sällan mjölk. Mellanmjölk är bäst i kaffet.
 
Kan du laga en punktering på cykeln?
Ja.

Brukar du blanda sängkläderna eller följer du de set som de ibland paketerats i?
Följer set, blandar ej.

Sparar du i aktier eller fonder?
Alltså, nu skäms jag lite, men jag har faktiskt kvar lite (mkt lite) pengar i fonder som mamma o pappa grejade åt mig när jag var liten. Sånt strider egentligen mot mina principer och värderingar.

Köper du din lunch på något uteställe eller tillagar du själv din lunch?
Lunchlåda, lunchlåda, lunchlåda! Man är ju student fö faaan!

Kommer du ihåg alla dina klasskamraters namn från grundskolan?
Jepp! Deras födelsedatum med!

Vilket årtionde hade det häftigaste modet och musiken enligt din mening?
?? Vet jag väl inte heller! Vet ju knappt vilket årtionde jag lever i nu!

Kan du hjärt- och lungräddning samt släcka en brand?
Tog ett cert i det en gång i tiden.. Skulle nog fixa det om jag var tvungen.

Vilken är den hemskaste present du fått?
Eeh?? Tror inte jag fått någon hemsk present.. Eller jo!! En jul när jag var fem eller så så hade jag önskat mig rullskridskor och hade kollat in ett paket m mitt namn som jag bergsäkert visste innehöll vad jag önskade mig. Och så var det en DOCKA i den!! Fy faan vilken besvikelse!

Hur skämmer du bort dig själv?
Jaa.. Tänker egotrippade snälltankar om mig själv.

Har du någon egenhet som till och med irriterar dig själv?
Jo: Jag blir lätt stirrig, nervös och osammanhängande bland nya människor.

Vad har du för ringsignal/låt på din mobiltelefon?
Vet int (har jag någonsin kunnat en enda låttitel??)

Vilken egenskap har din tandkräm? Ex.: bleker, mot tandsten, mot ilningar, mot karies, mintsmak, neutral o.s.v.
Whitening, smakar gott, ger inget tjockt, äckligt skum.

Är du ordningsam?
Det skulle jag nog vilja påstå.

Litar du på vårt rättssystem?
Spontant säger jag: JAA!
Fast egentligen menar jag: Nej. Tyvärr.

Hur ofta tittar du på Rapport och Aktuellt?
Visas det på tv?? En sån äger inte jag.

Kommentarer
Postat av: B

Riktigt kul detta-har inte garvat så på länge!
men listor va ju inte din grej lr?
Några korta kommentarer
*Snor i fickan ä så härligt
*Din PC-fetischist
*men hallå-Saabreklamen
*Mellanmjölken regerar
*Spara du lite till nån skön resa-de ä du värd

2007-07-18 @ 22:58:12
Postat av: Fia

absolut fler såna! Det är inte med vem som helst man kan ha dem! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback