Bikt

Did't see that one coming..

Jaha.. självklart. Får veta att Gubbfan haft en förjävlig uppväxt med sadistiska föräldrar, skitmycke stryk och allsköns andra jävligheter. Hur ska man nu kunna avspisa honom med gott samvete och dessutom skriva lustigheter om hur patetisk och äcklig han är?? Ett - noll till dej, Gubbfan.

Should've seen that one coming!


MEN... 
...eftersom det bor en liten tantjävel i mig vet jag inte om den här dängan med moralsleven kommer att kunna hejda mig. Därför:

Gott folk:
När ni läser de småsinta elakheter och fula jävligheter jag skriver, döm inte lika hårt som jag gör. Hav överseende och ta allt med en näve salt och ett par kilo humor. Jag rår inte över mina fingrar, eller tankar längre.

Gud:
Förlåt mig mina synder. Jag har hört om den där "den som är fri från synd skall kasta första stenen..." (Förlåt mig T, det var inte meningen att vara tantsjuk och äcklig! Tur att du är en bättre människa med större välvilja än jag är!). Jag hoppas inte pärleporten dammar igen framför näsan på mig när den dagen kommer. Jag planerar leva ett långt liv och förhoppningsvis ska jag hinna utföra några goda gärningar som väger upp de egoistiska och elaka handlingar och tankar jag mot min odödliga själs vilja begår och tänker.

Amen å halleluja..?


PS: som på beställning råkar jag klicka på en reklamlänk...
(
www.gudälskardig.com)
...och får veta att:
"Syndens lön är döden." (skilsmässa från Gud) Romarbrevet 6:23
Dags att börja be om syndernas förlåtelse på allvar nu eller..?   =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback