Missräkning

Kanske får jag inte hem T till hösten ändå. De planerar att anställa mer folk på ljudfirman han frilansat för och det verkar som att de tänker erbjuda honom den tjänsten. Han sa att han inte var säker på om han skulle tacka ja. Dels för min skull, för att han vill vara med mig. (vilken pärla, va!)
Hatar tanken på att vi inte ska få vara tillsammans! Kanske inte förrän jag pluggat klart. Och då snackar vi minst tre år till! Tyvärr är jag inte så bra på att försvara mina intressen.. Jag kan inte propagera för att han ska tacka nej ifall jag vet att det bara är för min egen skull jag kräver det. Jag skulle aldrig acceptera att ge upp drömmar bara för att ngn annan talar om det för mig. Och då kan jag inte gärna kräva det av honom.
Vi får väl se vad som händer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback