Hoppsan!

...jag råkade visst starta en blogg! Bara sådär!
Idag har varit en fruktansvärt slö dag..  Var på examenskonsert i fredags och träffade en massa av mina älsklingar, drack öl, rockade loss och myste. Dagen därpå ringde brorsan från London o väckte mig (jag hade somnat m snus så det smakade skit i munnen. ångest!!). Först skrämde han upp mig rejält m att börja gråta. Trodde att K lämnat honom lr ngt, men det var gamla grejer som skulle redas upp och han behövde få tag på telefonnr. Fixade det, drack en hink vatten o somnade om. När jag vaknade nästa gång smakade det bättre, men jag kände mig fräsch som förra veckans sopor ungefär..
Vi käkade pizzafrukost på Golden Dragon och köpte take away-kaffe på Rooster's. Dissekerade lite gamla problem  med J. Skönt. Klok tjej!
Vi var sex stycken som skulle tillbaka till Luleå o lyckades klämma in oss J:s bil. Hade L i famnen hela vägen så jag höll på att inte få väckt mitt högerlår när jag skulle ur bilen.

I morse ringde brorsan o väckte mig - igen :) - och ville tacka för att jag finns här för honom. Klart jag gör! Alltid!! Efter vi lagt på funderade jag på ifall jag kanske skulle ta o stiga upp o få ngt vettigt gjort, men..  nä.

Resten av dan har gått i samma anda. Slackat, surfat, tittat på gamla serier och käkat blåbär ur frysen. Borde kanske ha lite dåligt samvete, men jag tror jag skiter i det. Är så skönt m såna här dagar ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback