BodyBalance...

Det var lite av en besvikelse. Skulle vara en blandning av yoga och pilates. När jag började m yoga för 5 år sedan hade jag en jättebra instruktör och det här levde inte riktigt upp till  mina förväntningar. Mysigt värre m tända ljus o grejer, men musik o yoga går helt enkelt inte ihop för mig. Dessutom stressade hon igenom övningarna så man inte kunde göra dem i takt m andningen.
"Bla bla blääh".
Vad gnällig och snorkig jag låter! Det kanske är jag som är trångsynt och insnöad? Ger det en chans till innan jag bestämmer mig. Ska nog inte vara så stursk och stor i käften över huvud taget. Det var ju inte precis som att jag var överlägset bäst på stället! De första övningarna var jag på cykelsafari, och benen kändes som överkokt spagetti redan efter halva passet! Längtar tills knät klarar lite tuffare tag. Då ska jag köra igång m Box och så ska jag testa lite andra nya grejer!
Jag har fått för mig att jag måste visa att jag var värd operationen och mitt nya korsband genom att träna o vara i topptrim till återbesöket. Idiotiskt egentligen. Inte fan bryr de sig om ifall jag tar vara på den här chansen eller inte - operationen är ju redan gjord! Men jag skulle ändå skämmas lite om jag fick skitkassa resultat på styrkeprovet. *skrattar åt mig själv* Knäpp man är!

Imorgon startar LARV. Ska ta på mig trevligaste minen och gå runt och promota mig själv i byggföretagens montrar. Har man tur får man kanske napp! *blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback