Äntligen!

...börjar den sjuka..

..grymma..

..infernaliska..

..djävulusiska..

..träningsvärken jag haft i armarna försvinna! 
Igår vaknade jag med armarna krampaktigt hopvecklade och trodde inte jag skulle få sträckt ut dem för det drog och värkte så i biceps!. "Ok," tänkte jag, "det är andra dan efter träning. Imorgon kommer det vara borta".  I morse när jag vaknade var det samma sak.
  Känns hellöjligt Bestämde mig för att gå o träna lite (jätte-)försiktigt för att se om det kunde lösa upp krampen och värken lite. Och Tack Gode Gud, det hjälpte! Nu kan jag räta på armarna utan att det ger upphov till ofrivilliga smärttics. 
  Hur otränad kan man vara egentligen!?
...

Fan åxå! L ringde precis och sa att hon måste sitta vid datorn hela kvällen - vilket innebär att jag måste gå tillbaka till skolan för att kunna göra färdigt övningsuppgifterna till juridikkursen till i morgon. Skulle inte alls ha lust med det! Men vad gör man? Det är hennes dator och hon har inte möjlighet att göra sitt på annat håll. Borde skaffa egen. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback