Världen gungar!

Gräl med systeryster, vilken fantastisk början på dagen! Jag vet inte ens vad det handlade om längre. Men då är dagens kvot med skit redan fylld och resten av dagen måste bli fantastisk!

Fick mig förresten en gratisfylla idag:
Promenerade ut från IKEA med spänstiga steg och plötsligt var det som att jag svept ett helt bräde med tequila! Marken gungade under mina fötter så jag höll på att tippa omkull. Sen dess har jag varit yr och vimmelkantig och staplat omkring som ett fyllo. Varje gång jag vrider på huvudet tar det en liten stund för världen att följa med. Spännande värre.

Har lite svårt med alla anpassningar hela tiden. Först ska man anpassa sig till att komma hem till morsan och ha en massa folk omkring sig. Sen drar alla iväg och man ska vänja sig vid att vara själv i det stora huset. Just när man tycker att det känns rätt bra med ensamheten så kommer de tillbaka och då ska man ställa om sig igen. Sen är det flytt och umgänge med Combo, vilket kräver en hel del flexibilitet, och där hinner man inte ens landa och så ska man tillbaka och komma in i hemma-hos-mamma-livet igen. Herregud. Kanske inte så konstigt att världen snurrar och jag känner mig yr!
Och jag som trodde jag var anpassningsbar. Måste kanske omvärdera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback