Aprilväder

Min dag so far:
Höll på att försova mig, men blev väckt av att T ringde. Cyklade till skolan i hällregn och blåsväder och satt i datasalen och jobbade med checklistan fram till lunch. Jobbigt att koncentrera sig. Kläder och hår hann torka iaf. Hade ingen lust att bli blöt igen så jag tog katakomberna bort till B-huset och lunchade m A. Sedan föreläsning och hem. Hittade inte vantarna så jag cyklade hem utan. Brrr!!

Slutsatser:
- Tur att jag har T!!!
- Ogillar snålblåst och blöta cykelsadlar!
- Sömnbrist ger koncentrationssvårigheter ---> se till att komma i säng i tid!
- Håll reda på vantarna!

Kvar:
Måste tvätta, städa, diska, plugga och fixa käk av något slag. Inte vidare inspirerande. Nå, ingen idé att sitta och tycka synd om sig själv, det gör inte saken bättre. Bara att ta sig i kragen och sätta igång så kan jag i alla fall lägga mig och sova med gott samvete sen!

Frågeställning:
Jag undrar bara vart våren tog vägen. Jag önskar solen kunde komma tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh har du med en Blogg!?!?! Som du hållit tyst om! Hinner inte läsa nu men skall göra det när Luna behagar sova.
Kram

Postat av: Lejonhjarta

Kikar tillbaks. Du... våren är nog snart på väg igen =)

2007-04-24 @ 12:20:26
URL: http://blogg.lejonhjarta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback